Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

The right moment for you and me


Inlägget skrevs : 2011-03-02
Klockan : 22:15:38
Ujuj, somnade NÄSTAN förut på soffan när jag tittade på film. Men jag tittade ju på Morden I Midsumer, så det var nästan för spännande för att somna! Men kunde stänga ögonen ett tag i alla fall, det var mer än skönt. Behövdes! Annars har jag inte gjort så mycket denna onsdag kväll. Ska här om en stund stänga av datorn och göra mig iordning för sängen. Imorgon har jag inga lektioner för ska dansa hela dagen. Har jag inte på fredag heller för då ska jag göra samma sak. Det blir najs! :D
Vi hörs imorgon, sov så gott

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Haft en bra dag idag? :D

2011-03-02 @ 22:18:16
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: emily

SV:

Det är ju skönt att vila också ;) jag har sportlov, så de är jätteskönt att bara vila upp sig denna vecka som är. ta en dag i taget! men som sagt, har läxor och saker som måste göras under lovet, som vi alla nior har! tråkigt menmen.. snart är de också borta!



Vad tränar du? :)

2011-03-03 @ 00:11:46
URL: http://eemiilygran.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: Härligt:)

2011-03-03 @ 07:19:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0