Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Torsdag


Inlägget skrevs : 2011-03-17
Klockan : 18:31:42
Det börjar närma sig helg! Inga fel de! Har haft en bra dag. Spanska provet gick toppen! Ser nästan bara framemot vad jag kommer få på det, hihi. Sen har jag även lämnat in recension på svenskan. Hoppas att jag får i alla fall VG på den. Tycker jag att jag är värd, hehe. Annars så har det inte varit något annat prov/läxa/inlämningsuppgift. Har matteläxa tills imorgon, som ej är klar heller men ska göra den nu ikväll. Nästa vecka blir det nog en rätt så skön vecka. Inga prov, inga stora läxor (vad jag hoppas på). Det är allt bra skönt med en sån vecka. I alla fall! När vi slutade stack jag och Elvira till gymmet. Körde i lite mer än en timme. Det var skönt! Man känner sig så fräsch och bra i kroppen efteråt. :) Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0