Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tredje dagen hemma


Inlägget skrevs : 2011-03-23
Klockan : 13:15:59
Ja, tredje dagen jag är hemma idag. Rätt segt, men jag är inte bra än. Idag mår jag i alla fall "bäst" utav de dagar jag har varit hemma. Imorgon är vi lediga också, så då får jag en till dag att friskna till. Nu sitter jag och tittar på tv. Tänkte gå ut på en liten promenad snart. Sen ska jag nog äta, plugga lite och så. Sånt som behövs.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sofie - ett försök mot det bättre

krya på dig gummsan! ♥

2011-03-23 @ 17:22:11
URL: http://egenmin.blogg.se/
Postat av: emma

Hej på dig! tänkte bara höra med dig, att du har ju en sån där locktång med tre "stycken" ja, du fattar nog vad jag menar. Hoppas jag (a) tänkte bara fråga om du skulle kanske ha lust och låna ut den under helgen? :) Vore snällt! Och du får krya på dig skrut <3

2011-03-23 @ 18:13:36
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emma

Åh, vad snällt! jag tänkte "våga" håret för ska ju till tom på fredag, kan berätta mer nån annan stans om vad vi ska göra. Och så tråkigt och ha samma frisyr hela tiden. Sen har ju vi en sån man vågar med håret, men den tar typ tusen år och bli varm, och så är den inte så bra heller. :) Kan tänka mig att det är ensamt, ibland blir det ju för ensamt. Men kul att du kommer på fredag :)<3

2011-03-23 @ 18:44:13
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0