Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

VINST!!!


Inlägget skrevs : 2011-03-18
Klockan : 20:47:30
Jag skriker av glädje. Det är så skönt. Så gött. Så bra. Va bra vi är.
Varför inte fortsätta såhär nu? Vi vill, det visade vi idag.

4-1 blev det till oss. Jag var inte med och spelade, fick inte det för mina tränar. Pga handen då. Ska inte vara med imorgon heller då vi har match borta mot Lillån. Men jag blir med och hejar på såklart! Kör vi på lika bra och mycket imorgon med.
Nu blir det mat, musik, tv och mys med mamma.


Dunderbra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0