Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

What a wonderful life


Inlägget skrevs : 2011-03-05
Klockan : 23:53:29
Min kväll har varit helt fantastisk! Så himla bra och rolig! En kväll jag verkligen kommer minnas länge. Kan berätta lite kort om min kväll. Vi samlades vid 16, alla som skulle vara med och så. Gick igenom litegranna, sen gick vi till respektive grupper (jag gick då till dansen) och pratade ihop oss där och lite så. Sen blev det "fritt" till klockan 18 då hela alltet började. Det var sammanlagt 12 nummer som vi alla skulle göra. Våran första dans var trea ut. Sen sjöng jag typ sjua och sen våran sista dans sist. Det var tre föreställningar, så jag sjöng alltså tre gånger och dansade sammanlagt sex gånger. Det gick bättre och bättre för varje gång! Vilket det kanske brukar göra hehe, men vilket också var super! Jag är både jättenöjd med dansen och med sången. Jag har fått bra respons över det jag sjöng, sååå roligt! Jag blir så glad, nästan tårögd haha. :') Så verkligen en kalasbra kväll! ♥

Hoppas ni också har haft en bra lördagkväll. Kanske lika bra som min.. ;)
Nu ska jag fortsätta lite här vid datorn, sen får vi se när jag somnar! Eftersom jag har varit igång under hela kvällen till elva ungefär, så är jag inte så jättetrött, inte för att sova i alla fall än.
Puss och godnatt säger jag nu i alla fall!

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv ; hehe okey ;dd mjo, jag sitter i sängen o kollar på fiilm ;dd asnajjs faktiskt ;pp höhö, vaharu gjort idagrå ? ;dd

2011-03-05 @ 23:56:14
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; höhö det låter kul ! ;dd jag har varit på stan o shoppat liite ;dd

2011-03-06 @ 00:02:47
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0