Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

A moment like this


Inlägget skrevs : 2011-05-21
Klockan : 00:47:38
Vilken kväll! Och fasiken att den behövdes! Var verkligen ett måste att få åka iväg och ha det lite roligt med nytt folk. Tack till er grabbar och Emma som gjorde min kväll till en super kväll! Hoppas vi gör om det någon gång. :) Verkligen ett moment. ;) Haha.

Mamma kom och hämtade mig och Emma inne i Örebro straxt efter 23. Skjutsade hem henne först.
Ska väl ta och sova strax.. Är trött och har ont i halsen och öronen.. :( Hoppas INTE jag börjar bli sjuk!! Därför jag ska passa på att sova så att det kanske går över. Ska dricka upp mitt te också, hehe.
Men i vilket fall, vi hörs imorgon vänner!

En sak till! Shoppade ju lite idag. Det jag fick med mig hem var två bikinitoppar, en Newyorker keps (dock kanske jag ska lämna tillbaka den..), jeansjacka, linne och skor. Det sista jag sa är till skolavslutningen. Hittade ingen bra klänning/tunika, så jag tror att det blir jeansjacka, ett sött vitt linne och sen jeansshorts. Snygga skor och något fint halsband till, vad säger ni om de? Tror det blir rätt fint. :)
Nejmen godnatt nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska i alla fall plugga på prov som jag har tills på onsdag :) Själv på dig? :)

2011-05-21 @ 13:52:47
URL: http://johaannajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0