Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Äntligen!!


Inlägget skrevs : 2011-05-11
Klockan : 21:05:26
Nu har jag färgat mitt hår. Brunt blev det denna gång. Lite rött kan man väl se, men inte alls mycket. Ska slinga sen i Juni nån gång, så då tänkte jag att det är bättre att ha någon "hel färg" istället för brun-röd som jag har haft dem senaste gångerna, för då skiftar det nog inte så mycket och så. För jag vill ha det ljusare till sommaren så inte utväxten och hela färgen blir råttfärgad som förra sommaren.. Usch vad fult det var, haha. Men det var skönt att få det gjort. Gjorde det hemma denna gång, med hjälp av Elvira. Mamma blev ej så glad (hon visste inte om det först hehe..) när hon fick reda på det, för hon tycker inte att jag ska färga hemma för det är väl inte den bästa färgen. Bättre hos frisör i alla fall. Men jag gjorde det ändå och nu är det gjort! Lite stygg måste man väl vara ibland.. ;) Bild får ni dock inte nu, för jag orkar inte ladda in från telefon. Imorgon får ni se! :)

Kommentarer
Postat av: emma -

kan du inte höra med honom nu? För det är ju bättre då kan jag ju säga till tom sen om du följer med eller inte. :)

2011-05-11 @ 21:17:02
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Dessi!

Var själv där för 2 veckor sedan så, i know the feeling lixom=)

JAa herre gud va fint väder det var i går! Min dag vart toppen pga det, solade hela eftermiddagen! Hur var din dag? :D

Det ska ju dock regna i dag=(

2011-05-12 @ 08:23:08
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Sååå himla skönt tycker jag! Jag tror att sommaren kommer bli helt sjuuukt varm och skön! Tror inte du? :)

2011-05-12 @ 09:22:28
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0