Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Eurovision


Inlägget skrevs : 2011-05-12
Klockan : 21:29:27
Att vara förkyld förstör väldigt mycket.. Nu tänker jag mest på träning. Jag hade tänkt att jag skulle ut och springa innan veckans slut, men det har ju inte gått eftersom denna jäkla förkylning aldrig försvinner. Och jag kände idag på idrotten att jag nog inte klarar av att gå ut och springa, för det blir för jobbigt när jag inte är helt bra. Och det kan ju dessutom bli värre då. Så jag fick hoppa över det. Får se framåt helgens slut om jag kan ge mig ut, hoppas på de för man mår så mycket bättre när man får röra på sig riktigt!

Nu sitter jag och kollar på andra semifinalen av Eurovision. Vi (Eric Saade) är ju med ikväll. Dock så skiter jag faktiskt i hur det går för oss/honom, för jag tycker låten är så dålig och hans röst inte alls är bra. Men vi får väl se. Klart kul om vi går vidare! Aja. Sov så gott sen för detta blir det sista jag skriver. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Dessi!

Men jaa det låter precis som här, såå härligt det är med sånt väder asså:D

I dag är det ju dock lite kallare=(

Oj ja det måste blivit lite små svettigt där, vi hade brännboll så det blev exakt samma för mig;)

2011-05-13 @ 10:44:54
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jaa vi får hålla tummarna helt enkelt :) Dessvärre har vi fått jättetråkigt väder idag, ni med?

2011-05-13 @ 11:08:31
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0