Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fin kväll


Inlägget skrevs : 2011-05-28
Klockan : 22:34:30
Har haft en trevlig eftermiddag och kväll inne i Örebro med mina fina vänner Linn, Maja, Matildah och Pw! Påvägen till Yeah, när Linn och jag skulle försöka hitta (som inte alls gick så bra faktiskt, hehe..) så mötte vi Pw. Vi följde "efter" han och dom han gick med, för annars hade vi nog aldrig hittat! Haha vi är ju inte några turister i Örebro precis, men ikväll kändes det som de. (a) Aja. När vi kom dit så gick vi runt lite först, men det var inte så kul. Så vi gick och satte oss en stund. Sen drog vi vidare upp på stan för att hitta någonstans att käka, och då hamnade vi på La Baguette. Tog oss sedan tillbaka till Yeah för att vänta på att Smash Into Pieces skulle börja spela. Jäklar vad bra dom är! Love on them. När dom var klara så gick vi in mot stan med Maja och Matildah (som vi träffade där) och satte oss på donken och väntade på bussen. Det var ungefär min kväll de! Plus att Linn och jag gick ju runt lite på stan när vi kom in, jag köpte ett rött linne som jag ska dansa i på skolavslutningen. Annars ingenting.

Nu sitter jag och tittar på finalen mellan Barca - Man United. Barca leder med 3-1 och det är drygt 3 min kvar av matchen så jag tror väl att Barca vinner. För mig spelar det ingen roll hehe, tycker väl om båda lagen. Men lite mer Barca kanske..? ;) Jaja hihi. Hoppas ni har haft en bra dag och sover så gott när ni lägger er! Puss!


Kommentarer
Postat av: Dessi!

Det är ju du som är fin :D

Men om man får pengar för det rä det ju en annan sak :D

Det rä mycket bättre men nu har jag haft sönder min armbåge istället=(

2011-05-28 @ 22:47:08
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek. SMYCKESTÄVLING!

jarå helt okej, jag har bara segat och tittat på film :P



själv?

2011-05-28 @ 23:52:52
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0