Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Godmorgon lördag


Inlägget skrevs : 2011-05-14
Klockan : 11:25:02
Jag vaknade först vid 9 ungefär, men de tyckte jag var lite för tidigt så då blev jag sur för att jag hade vaknat och somnade om igen. Haha. Och så vaknade jag här vid 10.30 igen ungefär. Det var i alla fall bättre! Jag sover faktiskt längre på helgerna nu. Förra helgen så sov jag till 13 på lördagen eller söndagen. Det kanske inte är så normalt för mig att göra dock, men det kan nog bli till framåt 12 ibland. Skönt tycker jag! När brukar ni vakna?
Nu ska jag hoppa in i duschen, ätit frukost har jag redan hunnit med. ;) Sen blir det inget speciellt, förens vid 17 tror jag då jag ska på 50-års kalas! Det blir la trevligt! Så vi får se om jag har något intressant att komma med mer idag, men det hoppas vi. Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0