Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Just a small town girl


Inlägget skrevs : 2011-05-15
Klockan : 22:22:27
Ikväll har jag varit duktig. Jag har både strykt och pluggat. All tvätt ska vara inne imorgon och allt är klart, så det känns bra. Slipper jag göra något när jag kommer hem från skolan imorgon. Det som jag har pluggat är biologi, har prov om blodet på fredag. Har gjort klart alla instuderingsfrågor, så nu ska jag bara få in dom. Ska nog gå bra! Vore kul (och bra) om jag kunde få ett VG på det här provet som även är det sista innan betygen sätts, för jag vet inte säkert om jag har ett VG, och jag skulle vilja höja mig till de. Så jag gör mitt bästa så får vi se om jag lyckas få de! Nu ska jag fixa lite innan jag kryper ner i sängen. En ny dag imorgon, ny vecka. Har skrivuppsats på spanskan som vi ska göra imorgon. Lite nervös för de faktiskt.. Får hoppas att det går bra.
Godnatt med er!


Kommentarer
Postat av: Dessi!

Tack så mycket, det hoppas jag med!:)

Duktig du är som gör allt de dör, skulle aldrig orka:O Ooh dom festerna är faktiskt alltid jätte roliga, hur hafe du det?:D

2011-05-15 @ 22:50:11
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Jaha. Jag har huvudvärk så jag vilar lite :/ Har du någon favoritfilm? Vill ha lite bra filmtips :p

2011-05-16 @ 12:14:45
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0