Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lite shopping en fredag som denna


Inlägget skrevs : 2011-05-13
Klockan : 20:44:08

Godkväll! En sån här fin fredagskväll. :) Har ni också fint väder?
Efter skolan drog jag och Linn oss in till Örebro med bussen. Det började med lite väntan inne på Telia. Har krånglat med internet på min Iphone, så behövde fixa de och så. Det tog ett tag, men nu är det i varje fall fixat så det var värt det. Efter de gick vi och åt på La Baguette, pastasallad med kyckling. Mycket gott var det! Sen gick vi runt på stan och roade oss. Vi hittade lite smått båda två. Lägger upp bild på de i slutet av inlägget! Vi har i vilket fall haft en jättebra dag. Skönt väder, underbar vän.
Nu sitter jag i sängen och tittar på Talang. Ska äta snart tänkte jag. Får se om jag drar mig ner mot skolan och disco som är där ikväll senare. Min bror och några utav hans kompisar uppträder där med nåt skoj (inte seriöst alls, haha), så jag vill verkligen se vad dom har gjort för något trams. ;) Men beror på om jag får med mig någon, så vi får se. Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare :)


Glajjor 59 :-


Svart bandeau 99 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0