Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Måndag 16 maj


Inlägget skrevs : 2011-05-16
Klockan : 15:49:20
Nu har jag kommit hem från skolan. Eller gjorde det för lite över en timme sen, men ändå hehe. Dagen rullade på bra. Gjorde inte skrivdelen på spanskan, för hon hade glömt den eller vad det nu var..? Vi ska göra den på onsdag tror jag vi bestämde. Men vi fick tillbaka det som vi gjorde i torsdags, och kan väl säga att det ena gick bra för de fick jag VG på. Men det andra (hörförståelsen) gick rent sagt åthelvete. Det är tur att detta inte var något "riktigt" prov, för man kan inte sänka sig på de här i alla fall. Det var typ bara en förberedelse för oss 8:er inför Nationella i 9:an nästa år. Inte för att jag tror att jag hade sänkt mig pga en liten sak, men ändå.. Aja! På engelskan började jag känna av min mensvärk, så jag fick gå ifrån den lektionen och lägga mig i ett vilorum och sova någon timme. Hoppade över fysiklektionen också. Så kan det bli ibland.

Ska lyssna på musik nu och ta det lugnt innan träning ikväll. Dock är inte den förens om två timmar.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0