Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tankar


Inlägget skrevs : 2011-05-15
Klockan : 17:24:07
Tänk om det bara kommer vara du i mitt huvud?
Tänk om det bara är dig jag vill ha?
Tänk om jag kommer tänka såhär ett bra tag till?

Vad svårt det ska vara. Jag vet inte vad jag ska göra. Eller säga. Jag vill bli bra kompis med dig. Men det är skitsvårt när jag går runt och tänker såhär, och jag vet att du tänker något helt annat. Det är inte de att jag inte går vidare, för det gör jag. Men ibland fastnar man.. Så står man där och vet inte vart man ska ta vägen. Det enda man vill är att få komma till dig. Men man vet själv att så ska man inte tänka. Men klart man gör det ändå, det förstår ju jag med. Det är bara så det blir. När jag är redo så tar jag steget till en bättre vänskap. Vi hade en före, vi kan få en efter. Det vet vi båda två. Och vi vill. Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0