Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ut på äventyr...?


Inlägget skrevs : 2011-05-31
Klockan : 21:19:09
Killarna vann med typ 10-0 (om inte mer) över Hällefors. Gött som tusan! Och bra spelade dom. :) Fick skjuts hem av Erika för en stund sen, så nu har jag då kommit hem. Ska faktiskt börja packa min resväska nu för om jag inte ska jobba på balen på hotellet på lördag, så kommer jag åka iväg med Elvira och hennes familj på deras båt till Stockholm under 4-5 dagar! Skitkul om det går. Dock så vill jag också jobba för det är nog rätt så roligt när det är bal också.. Men ändå.. Åka till Stockholm, inte varje dag man gör de. Samtidigt som det inte är varje dag man jobbar på en bal, hehe. Vilket val jag står inför..! Men imorgon bestämmer jag mig för då får jag veta hundra om jag ska jobba eller inte. Så vi får se. Men jag måste ju ha resväskan iordning, för isånafall åker vi redan imorgon eftermiddag. Så jag kan inte skriva så mycket mer nu, utan jag måste sätta igång med de. Imorgon ska vi ha klassdag så då är vi inte i skolan någonting. Blir skönt och kul hoppas jag! Vi hörs när vi hörs beroende på om jag åker imorgon eller ej. Men hade bra boys and girls!

Kommentarer
Postat av: fridaa :)

sv: den har varit jätte bra :) har klippt och färgat håret idag, vart jätte nöjd :D hur har din dag varit? :)

2011-05-31 @ 22:57:54
URL: http://mysweetdreams.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorogn:D

2011-06-01 @ 08:25:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jag vet inte riktigt än faktiskt. Ska du göra något roligt nu i sommar då? :)

2011-06-01 @ 12:48:38
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0