Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

- You don't need a hundred people, you just need one that stay


Inlägget skrevs : 2011-11-05
Klockan : 17:04:52
Mamma och jag var ute på en promenad förut. Vi gick hem till några vänner till oss och hade en trevlig stund. Sen har mamma förhört mig på fysiken som jag har prov i på onsdag, annars har det väl inte hänt så mycket. Det blir bara mörkare och mörkare ute känns det som, och kallare och kallare. Vilket gör att jag tycker det blir tråkigare och tråkigare.. Är inte någon mörkermänniska faktiskt. Jag vill ha det ljust, varmt och soligt ute. Då lever jag. Eller så ska det vara 4 dagar kvar till Julafton och riktigt mycket snö ute och lagom kallt. Då lever jag också. Annars får det va, haha! Fast det är ändå rätt mysigt måste jag erkänna. Mamma och jag har hyrt film och köpt lite godis så vi ska ha en myskväll ikväll. Gustav kommer också hit så då blir det hela familjen hos en. ♥


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0