Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

1:a advent!


Inlägget skrevs : 2011-11-27
Klockan : 15:10:48
Idag sägs det att det är 1:a advent. Gud vad tiden går fort! Tyckte nyss att det var augusti och skolan började och hösten var påväg. Det är ju inte direkt nån julkänsla för den delen heller... Regn och storm ute, känns ju bra. Nej fy vad tråkigt! Jag vill ha snö nu! Det är första december på torsdag, då ska bannemej första snön ha fallit! Tyvärr så tror jag inte att den kommer ha gjort det, men jag hoppas verkligen.

Har ni haft det mysigt på förmiddagen idag då? Jag har inte gjort något speciellt. Sov till halv tolv, ätit frukost, tittat på Emil i Lönneberga på tv och sedan pluggat. Nu ska jag titta på antingen Irene Huss eller Hjältarnas jul. Jag tror det blir Hjältarnas jul för jag vill få lite julkänsla! Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0