Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Allt i ett


Inlägget skrevs : 2011-11-29
Klockan : 16:39:05

Jag är trött fast ändå inte trött ? Ja ni, hur hänger det ihop tro... Jag vet inte och orkar inte leta efter svar heller. Engelska provet gick bra i förmiddags. Jag har ingen aning om vilket betyg jag får utav dem alla, men godkänd blir jag nog i alla fall. SO:n (historia) gick riktigt bra för mig idag! Gjorde klart rätt mycket och läraren sa att jag hade skrivit väldigt bra svar på frågor, att allt var toppen. Då blev jag glad hihi! Små saker kan göra mycket. Svenskan blev väl lite mindre "bra" för min del då min käre klasskompis Peder som jag sitter bredvid är allt för rolig. Så jag skrattar lite då och då.. Men det är väl bara bra att man kan skratta tycker jag! ;)

Nu ska jag plugga in spanska glosor i huvudet, skriva klart bilduppgiften och sen bara chilla innan träning vid 19.
Puss!


Typ den enda bilden jag fastnade på idag.. Hahaha, orkar inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0