Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hej och hå vad det går


Inlägget skrevs : 2011-11-28
Klockan : 18:54:32
Mycket, mycket är det!! Hinner knappt tänka. Skulle ha hoppat fysen idag för plugg men då blev den ändå inställd så det kändes väl bra för min skull, haha. Jag kom hem drygt kvart i tre från skolan, så jag började direkt med plugget då och satt till ungefär halv fem med det då jag och mamma åkte och handlade ingridienser tills vi ska baka inför Julmarknaden i helgen. Nu ska jag lägga in spanska glosorna på datorn och sedan käka lite och plugga ännu mer. Har grammatikprov i engelska imorgon. Jag vet inte om det blir stort eller litet, lätt eller svårt, så jag får plugga på allting rätt bra helt enkelt. Tycker engelska grammatik är lättare än svenska, så så orolig är jag inte över hur det ska gå. Men jag vill kanske (hihi) ha ett MVG till julbetyget, så om jag får MVG nu så tror jag att jag kan vara nära ett!


Mitt nya linne som jag köpte i fredags. Vad tycker ni? Jag gillar det!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skitsnyggt!!!

2011-11-30 @ 13:12:40
URL: http://rebeccakammerland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0