Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag varken skrattar eller gråter


Inlägget skrevs : 2011-11-04
Klockan : 23:32:29
Tycker varken det var bra eller dåligt att Olle åkte ut ikväll om jag får säga det själv. Jag tycker han har en cool look och röst, men inte något som behövdes finnas kvar i tävlingen. Att Molly inte gjorde så bra ifrån sig ikväll som hon brukar göra var solklart. MEN jag tycker att hon var värd en andra chans eftersom att hon är så himla bra! Men som vanligt så höll och håller jag på Moa. Fyfan vad bra hon var ikväll. Hennes låt gör inget annat än och rockar. Vilken hit!

Nu har jag intagit sängen och ska snart slå på OTH. Inte så ovanligt hehe. Imorgon ska jag försöka och inte sova så länge, i alla fall inte längre än till elva vilket jag tycker är helt ok. Ska till gymmet imorgon också för min första runda på ett bra tag, måste sätta igång någon gång! Puss på er och sov så gott!


weheartit.com

Kommentarer
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

vill att robin ska vinna ;)

2011-11-05 @ 11:55:37
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0