Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Keep it up


Inlägget skrevs : 2011-11-20
Klockan : 17:29:10

Jag tycker det är riktigt skönt att se att statistiken håller sig uppe på en hyfsad nivå även fast jag typ aldrig bloggar. Jag ber om ursäkt för de, men tackar för att ni är så goa och kikar in ändå!

Min dag har varit bra. Gick upp vid halv nio imorse för att spela match med 94:erna/damlaget hemma. Det var en jättebra match ifrån våran sida. I alla fall större delen av matchen. Sen att vi inte vann var en annan sak, men jag gjorde helt okej ifrån mig och hade kul. Vilket är det viktigaste trots allt! Men jag fick en smäll på mitt stackars knä som har råkat ut för väldigt mycket, så jag har svårt att gå nu och kan inte böja det helt eller ta upp det helt. Plus att det är lite blåmärken, bulor osv som sticker ut lite här och var.. Stackars mig va! Hehe. Men det går väl över inom några dagar eller så. På eftermiddagen så har jag haft Lotta här. Vi har planerat inför idrotten imorgon som vi ska hålla i, snackat och spelat lite gitarr. Har försökt att lära henne, det blir bättre och bättre i alla fall. ;) Haha. Nu har hon precis åkt hem och jag ska chilla lite innan jag börjar packa mina saker och drar mig mot pappsen. Får se om jag skriver något mer ikväll, annars hörs vi imorgon. Kramis!


Kommentarer
Postat av: FOTOSTYLE - Sofia Hjort

Sv: Joo, det ska jag! :)

Låter härligt!

2011-11-20 @ 20:29:06
URL: http://fotostyle.blogg.se/
Postat av: sofie

måste påminna dig om hur sjukt fin du är!

puss på dig snorpan!

2011-11-21 @ 17:20:42
URL: http://egenmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0