Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lördagen den 12 november


Inlägget skrevs : 2011-11-12
Klockan : 12:33:11
Tjingeling!
Har ni sovit gott? Det har jag verkligen gjort! Somnade straxt efter elva igår, vilket jag tyckte var bra gjort av mig då jag oftast brukar vara uppe till ett-halv två. Så jag vaknade alltså lite tidigare idag än vanligt, vid halv tio. Låg och drog mig i sängen till halv elva, sen tog jag på mig träningskläder och stack till gymmet. Blev inte en så lång runda idag, 45 min fick de bli. Sprang på löpbandet först och kände av mina vader så där blev det inte så lång tid. Så jag körde mest armar och mage idag. Men det känns skönt nu efteråt! Idag tror jag att jag ska spendera dagen med Linn då hon frågade om vi kunde hitta på något. :) Ikväll blir det förmodligen bio med Emma! Jag hör av mig senare. Have a nice day!



Kommentarer
Postat av: ems

fin text i bilden!

2011-11-12 @ 13:46:28
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej fina du!

ja allt är toppen med mig :)

Hur är det med dig?

kram

2011-11-12 @ 15:14:14
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0