Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dags för match!


Inlägget skrevs : 2011-11-19
Klockan : 12:37:35
Nu ska jag snart gå ner till idrottshuset för samling inför match! Idag spelar vi i Lindesberg och mot Linde, det ska bli en riktigt spännande match! Vi har vunnit mot dom förut och spelat lika tror jag..? Så vi får se vad resultatet blir idag, hoppas på vinst såklart! När jag kommer hem så kommer min släkt till oss och firar min mamma som fyller 49 år imorgon. Så vi hörs när vi hörs. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

2011-11-19 @ 15:12:49
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0