Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mörkret går om oss


Inlägget skrevs : 2011-11-08
Klockan : 17:54:28

Halloj där ute! Hur har eran mörka dag varit? Påtal om mörker (var därför jag skrev så hehe), det är väldigt mörkt ute! Blir mörkt typ.. tre? Hehe nej okej kanske överdrev nu, men fem i varje fall! Nej jag gillar det inte. Mysigt sent på kvällarna, men inte såhär pass tidigt.
Min dag i skolan har i vilket fall varit bra. Fick sluta 30 min tidigare för vi började den sista lektionen 30 min tidigare, haha så då blev det ju jämt så! Vi har också kollat på teater på skolan. Den var riktigt bra! Rolig, allvarlig och seriös. Vad har jag gjort annars då förutom skolan? Hm, inte så mycket. Kollat igenom fysiken lite inför imorgon och matten inför fredag. Jag känner att jag kan fysiken rätt bra, vilket är viktigt eftersom provet imorgon. Det ska väl gå bra på de! Nu ska jag plugga engelska glosor sen kila iväg till träningen framåt sju.


Kommentarer
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

så deprimerande med den här årstiden -.-

2011-11-08 @ 22:09:04
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0