Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tur att veckorna går så fort!


Inlägget skrevs : 2011-11-10
Klockan : 21:50:12
Fasen vad skönt det ska bli med fredag och helg imorgon! Den här veckan har gått fort, men har varit lite sådär.. Första veckan efter lovet liksom. Man är ju trött! Men snart Jullov, man får tänka så.
Men det hände väl inte så jättemycket i skolan... Vanliga lektioner och så bara. När jag kom hem lite efter halv fyra så började jag nästan plugga på engång, sen stack jag iväg till träningen vid halv sex. Så jag har pluggat och tränat ikväll. Ska göra mitt matteprov för andra gången imorgon också så jag är lite små nervös inför de faktiskt.. Men det borde gå bra för nu ska jag väl kunna allt! Nu har inte så mycket mer fantasi nu så jag säger väl hejdå och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0