Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vänskap.


Inlägget skrevs : 2011-11-11
Klockan : 22:26:54
Vilken bra dag och kväll jag har haft! Matteprovet gick fint, idrotten var kul. Dagen var kul! Emma kom till mig vid 18 ikväll för att ha en liten myskväll tillsammans med mig. Vi drog oss iväg på cykeln upp mot nya ICA Supermarket för att köpa godis och dricka, sen vidare till pizzerian där vi beställde oss en varsin pizza. Allt har resulterat i att jag är väldigt jävla mätt nu (haha)! Får inte i mig något mer. Ska borsta tänderna, tvätta bort sminket och lägga mig i sängen nu och pumpa ut magen, det behövs. Imorgon ska jag ta mig till gymmet, känner att det nog blir rätt skönt för kroppen nu hehe. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: ems

gud så gott!

2011-11-11 @ 22:44:10
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

2011-11-12 @ 11:17:23
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0