Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

21:20


Inlägget skrevs : 2011-10-11
Klockan : 21:20:43
Hemkommen från träningen för drygt en timme sen. Har duschat, ätit och hunnit titta på nästan hela första halvlek i fotbollen, Sverige-Holland. Ni tittar väl med på de?! Om ni är fotbollsintresserade då, hehe. Nu börjar andra halvlek så jag måste skynda mig att skriva! I alla fall så gick träningen bra. Kände av träningsvärken från igår, skönt men ändå inte skönt haha. Så nu kan man väl säga att jag behöver stretcha rätt mycket och bra, och sedan att det är bra att jag inte har någon träning imorgon så att man vilar upp kroppen för det är lika viktigt de! Hoppas ni har haft en bra tisdag och har en fortsatt trevlig kväll! Hörs imorgon, puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0