Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Godmorgon!


Inlägget skrevs : 2011-10-04
Klockan : 10:38:41
Godmorgon vänner! Sovit gott? Det har jag gjort! Jag bara somnade igår, vet inte när, märkte ingenting haha. Men skönt sov jag. Idag ser planerna ut som så att jag har en hel del att göra. Jag har ett prov, en inlämning och en läxa tills imorgon så jag ska plugga rätt mycket med andra ord. Sen ska jag till bibblan för att lämna en bok, handla till ikväll och sedan försöka ha lite tid med mig själv och ladda upp inför match ikväll. Men vi får se om jag hinner med det.. Först måste saker göras i vilket fall. Så jag ska börja nu. Hinner nog skriva något innan jag går ner till samlingen ikväll. Ha en bra tisdag!


Ny lagbild. Dock saknas det några, men.. I love you all ♥
Linns bild, hoppas det var okej att jag "tog" den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0