Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

In the deepest fear of them all


Inlägget skrevs : 2011-10-12
Klockan : 17:34:42
Tjoho!
Skön dag. Fick reda på vad jag fick på min labbrapport i kemin, och jag gick VG+! Asglad och stolt! Jag har hittills bara fått G och G+ på saker jag gjort i kemin, så nu när jag tillochmed fick ett + på VG:t så blev jag jätteglad! Att slita med något ger oftast bra resultat. Kom ihåg det! Jag gjorde även mitt spanska prov efter vi egentligen hade slutat. Men jag fick sitta kvar en timme. Skönt att få det gjort, och jag tror att det gick rätt så bra! Fick tänka till lite, var ganska så trött efter dagen om man säger så, men jag hoppas att det blev bra. Ska nu bara slappa hemma ikväll. En sån kväll behövs faktiskt. Vad ska ni göra? Ni kanske har några träningar? Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

svar: hm.. ja då är det nog inte det. Ja det är ju så nu i tonåren det är så mycket som händer osv..Så det tar ju på kroppen! :)

2011-10-12 @ 17:54:41
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Åh, vad glad jag blir för din skull! Grattis!! :)

2011-10-13 @ 03:24:32
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

vad kul att du klarade ditt prov så bra, grattis! :)

ha du några planer för idag (torsdag?) :) kram.

2011-10-13 @ 04:23:48
URL: http://cebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0