Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Onsdagkväll


Inlägget skrevs : 2011-10-05
Klockan : 20:47:25
Imorgon är det dags för mig att ta mig till skolan. Det ska bli skönt att få komma tillbaka efter två dagars ledigt och en dag "sjuk". Det är Karlsängsloppet imorgon också, så vi har typ två lektioner bara. Dock ska ju inte jag vara med pga mina vader som jag redan har berättat för er, så jag får nog stå och hälla upp saft till alla springare skulle jag tro, väldigt kul haha. Men det får duga när det är som det är. Ointressant inlägg men ville bara skriva något. Puss på er och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: mikaela

svar: Ja verkligen :D

2011-10-05 @ 21:19:48
URL: http://mikaelabatsman.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

2011-10-06 @ 10:47:04
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0