Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skratta bör man, annars dör man.


Inlägget skrevs : 2011-10-19
Klockan : 22:15:58
Efter skolan idag så stack jag in till Örebro med Linn och Lotta. Vi tänkte käka lite och ha det trevligt på kvällskvisten! Få göra något annat än och sitta hemma och plugga i varje fall. Ibland behöver man få komma bort lite mitt i veckan. Vi hade det väldigt trevligt och roligt! Som vanligt. En sak som hände när vi satt och åt inne på Pizza Planeten måste jag bara berätta. Det satt ett killgäng några bord ifrån oss som var döva. Bakom dom var toaletterna, och vi skulle hålla koll när dom var lediga så vi slapp stå och köa, så vi kollade ditåt rätt mycket. Så sitter vi och pratar osv, så rätt som det är så kommer en utav killarna fram till oss och visar något på hans mobil (som han/dom har skrivit då alltså eftersom dom är döva): "Varför tittar ni på oss? Tycker ni han i röd tröja är söt eller? ;)", och vi blev helt tysta och dog sen av skratt. Alltså.. Det hade man ju inte räknat med?! Hahahaha. Vad skulle man göra liksom? Vi hade ju suttit och kollat på toaletterna och inte på dom, men det trodde ju dom! Det som var det roliga, om ni förstår? ;) Ja ujuj!

Nu ska jag i vilket fall snart gå och lägga mig. Ska bara kolla mejlen först för jag väntar nämligen på ett viktigt mejl! Sen kryper jag till sängs, så vi hörs imorgon sötnosar! Sov så gott!


Bild på oss när vi var påväg till innebandylägret i Uppsala i somras.

Kommentarer
Postat av: rossana

Sv: ja, okej häärligt å höra!:)

händer imorron då:D?

2011-10-19 @ 22:52:41
URL: http://trogbrunett.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: härligt:) samma här!

2011-10-20 @ 08:50:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

tack :)

2011-10-20 @ 10:56:26
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0