Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Upside down


Inlägget skrevs : 2011-10-05
Klockan : 12:49:21
Tog en till dag att vara hemma. Jag vaknade imorse av att jag kände mig helt knäpp i hela kroppen, ont i magen och ja. Tänkte först att det var väl mensvärk pågång, så gick upp och tog tabletterna och hämtade värmekudden och la mig igen. Men det var det inte, men det är väl pågång snart i alla fall.. Mamma trodde att jag kunde/kan vara stressad. Det har varit rätt mycket nu dem senaste dagarna, så det kanske är nåt sånt. Aja, jag hoppas det blir bättre snart i alla fall. Jag ska försöka gå ut en stund senare. Har svårt för att bara ta mig en promenad själv, fattar inte varför men jag gör det typ aldrig. Isåntfall springer jag, är aldrig ute på promenad. Men det kan ju vara bra att få lite friskluft tänkte jag så. Hoppas ni mår lite bättre än mig i varje fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0