Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

We are a family


Inlägget skrevs : 2011-10-02
Klockan : 15:37:10
Resultatet i matchen var väl kanske inte de som vi hade väntat oss. MEN, vi hade ett hårt motstånd. Jag tycker ändå att vi spelade på riktigt bra för att vara våran första match. Om vi hade spelat så bra som vi gjorde i sista i dom två första så hade det nog inte blivit de resultatet som det blev. Men det ska man inte tänka på nu, utan vi ska tänka på det vi gjorde bra och det vi gjorde mindre bra. Det kan bara bli bättre härifrån Jag är i varje fall nöjd över min insats. Det tycker jag känns bra! Love on you girls!

Nu tänkte jag chilla framför datorn och snart sätta igång och packa ihop mina saker för ska förflytta mig till mamma ikväll. Men det kommer nog ta ett tag.. Är rätt trött som ni kanske kan förstå. See ya later!


Kommentarer
Postat av: Josse

Hej :)

Ibland brukar det stå så när jag ska ladda upp en bild, men annars så har det alltid funkat. så har tyvärr ingen aning om vad det kan vara :(

2011-10-02 @ 16:15:18
URL: http://jjoosefiin.blogg.se/
Postat av: MAJZAN

Vad vart det? :)

2011-10-02 @ 19:18:04
Postat av: FlizanLizan

sv: jag tävlar i bowling :P

2011-10-02 @ 19:57:02
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Majzan; Oviktigt egentligen ;) Men 2-11!

2011-10-02 @ 20:33:22
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0