Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

With or without you


Inlägget skrevs : 2011-10-13
Klockan : 16:26:05
Vill bara skrika ut hur mycket jag hatar torsdagar!! Kanske för lov att göra det så ilskan försvinner nån gång... Hehe, drastisk tjej här! Nej men dom är inge roliga i skolan. Bara jobbiga och långa lektioner. Usch och fy! Men det är bara att stå ut. När jag slutade vid halv fyra så stack jag direkt hem och började diska, faktiskt. Kul va? Jag hade lovat pappa att göra det när jag kom hem idag så det var bara att göra det. Väldigt mycket var det, men jag tyckte att jag var duktig. Är inte speciellt förtjust i att diska, men vem är de? Nu blir det slapp framför One Tree Hill tror jag innan träning vid 18 senare ikväll. Hörs in the evening!


Kommentarer
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

ah okejdå. :)

träna vadå? jag ska nog mest ta det lugnt skulle jag tro. kram.

2011-10-13 @ 17:46:42
URL: http://cebee.blogg.se/
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

okej, vad kul! :)

ohja absolut, haft en bra dag? :)

2011-10-13 @ 21:00:29
URL: http://cebee.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Varför är torsdagarna värre än de andra?

2011-10-14 @ 01:29:18
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0