Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Den där känslan


Inlägget skrevs : 2011-09-04
Klockan : 17:59:02
Nu har jag ätit upp mitt godis som var för helgen. Somnade som sagt rätt så tidigt igår kväll, så hann liksom inte äta upp allt. ;) Men om jag hade låtit det stått under veckan så hade jag gått och tagit lite då och då, och det vet jag så bättre att äta upp det innan veckan börjar. Och nu ska jag ju sätta igång med min träning igen också. Ska bli så jäkla skönt! Man känner sig tjock och inte alls bra i kroppen efter dom här veckorna med förkylning och ingen träning. Jag fick ett gymkort när jag fyllde år av mamma och pappa, så jag får se om jag hinner ta mig iväg dit nåt i veckan. Skulle nog kännas bra! Men jag ska i varje fall spela innebandy så det bara skriker om det!!

Men nu ska jag titta på Irene Huss - Det lömska nätet. Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0