Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Det jag gör kan jag ibland göra för dig


Inlägget skrevs : 2011-09-25
Klockan : 20:38:39
Hej på er!
Hur har eran dag varit? Min har varit bra! Matchen som jag dömde i förmiddags med Emilia gick helt okej bra! Lite fel blev det ju, men äsch det var ju första gången jag dömde en hel match förfasen! Hehe, så att något skulle gå fel förstod jag väl. Men det var bra träning inför nästa helg då jag och Charlotta ska döma en seriepremiär. Lite mer nervöst faktiskt.. Men det tar vi då! Jag hann hem och duscha och äta lite innan det var dags att bege sig mot familjen Svensson och fira Lisa som fyllde 16 i veckan. Stor brutta nu! Det var trevligt de. :) Mamma skjutsade mig till pappa på direkten sen när vi åkte därifrån, så nu har jag landat här. Sitter och tittar på True Talent, riktigt duktiga är dom! Jag bara älskar Jacob. Tycker han är så frän och han är en otroligt duktig artist och låtskrivare. Hejar nog lite på honom faktiskt. Jag har väl inte så mycket att skriva just nu faktiskt.. Får se om jag slänger in något senare, men mja, tveksamt. Vi hörs nog imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0