Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En dag med min bästavän


Inlägget skrevs : 2011-09-23
Klockan : 23:14:41
Tjohej!
Nu får jag be om ursäkt (igen) för min dåliga uppdatering! Förlåt, förlåt! Orsaken till att jag inte skrev något igår var ingen speciell, utan bara att jag hade inte så mycket tid till datorn och jag kände att det inte fanns så mycket intressant att uppdatera er med. Så jag tyckte det var bättre att vänta tills idag helt enkelt.

Skolan rullade på fint. Fredagar är väldigt sköna! Lotta, jag och Maja tog bussen in till Örebro direkt efter vi hade slutat. Maja skulle möta upp sin pojkvän, och Lotta och jag skulle gå runt på stan lite och senare gå på bio. Jag hittade två stickade koftor och en t-shirt (plus presenter till Lisa), men det får ni bilder på imorgon för jag har varken ork eller tid till att ta kort på det nu. Lotta hittade också lite smått och gott. Vi käkade sedan på La Baguette, sen gick vi till bion för att se "Jag saknar dig". Väldigt, väldigt bra film! Och väldigt, väldigt, väldigt sorglig! Jag grät ett par gånger. Nästan så att jag började tjuta.. Då blir det jobbigt! Haha. Men den var bra gjord och det var en bra handling. Så jag tycker absolut att filmen är värd att se, inget snack om saken! Vi fick vänta ett tag på bussen hem sen, så vi gick till Burgerking och satte oss där och roade oss med CamWow på min Iphone. Bjuder på några bilder i slutet utav inlägget. För kul är det! Nu är jag i varje fall hemma. Eller jag har ju varit hemma ett tag, men jaja. Ska krypa ner i sängen snart och titta på ett avsnitt av OTH, sen sova rätt så snart tror jag för måste upp senast 10 imorgon. Ska nämligen in till Örebro igen, men då med Linn. Vi ska på lite information om Språkresor. Eftersom vi troligtvis ska åka till Malta nästa sommar så tänkte vi att det kan vara bra att höra lite om vad dom har att säga och så. Men det blir ingen lång dag i Örebro, utan jag kommer hem vid tre igen. Då ska jag träffa Emilia för angående söndag, som ni får veta sen vad vi ska göra. Så vi hörs nog imorgon kväll igen skulle jag tro. Hoppas ni har haft en bra fredag! Ha även en bra lördag imorgon. Puss & kram! ♥




Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :D Jag ska snart förbereda inför årets sista grillning :) Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-09-24 @ 13:54:35
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Mli

Härliga bilder !

2011-09-24 @ 19:24:17
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0