Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ett tidigt godnatt


Inlägget skrevs : 2011-09-16
Klockan : 21:29:23
Nu ska jag snart gå och göra mig iordning för natten. Ska försöka släcka och sova vid tio. Tror inte det blir så svårt för är väldigt trött! Imorgon väntas som sagt en lång dag från 08:50 till 18:30 (ca) med domarutbildning i innebandy. Det blir massa information, regeltest, prov (troligtvis) och så ska vi faktiskt få åka iväg och döma. Det ska bli riktigt roligt! Så ni får höra allt när jag har kommit hem imorgon kväll. Sov så gott allihopa! Kram!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe okej, jag gör inte mkt :P

2011-09-17 @ 11:29:18
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0