Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Everybody has those days


Inlägget skrevs : 2011-09-04
Klockan : 14:46:20
Hej! Jag hade tänkt att jag skulle blogga mer igår kväll, men min mensvärk kom ivägen. Det blev nästan ett lika helvete som vanligt. Hatar gångerna när jag mår som jag gjorde igår, det är så fruktansvärt obehagligt och jobbigt! Det enda som finns att göra är att först spy, sen somna. Och det var vad jag gjorde. Kul för er att veta va? Nej fy. Men faktiskt så gick det över sen när jag la mig i sängen med värmekudden på magen. Och så bra som jag sov denna natt har jag nog inte gjort på länge. Så skönt! Med Pippi-tröjan och bh:n på, plus smink som satt kvar. Men så blir det, det var bara hopp i säng. Idag har jag i alla fall mått bättre! Min moster och morbror har varit här på förmiddagen. Dom kunde inte komma förut när vi hade kalas (för mig och Gustav), så dom firade oss lite nu. Fick ett presentkort på BikBok, välbehövligt! :) Nu har jag strykit min sista tvätt så jag ska gå ner med den snart. Sen blir det att plugga. Har svenskaprov på torsdag och fysikläxa tills på onsdag. Bara att sätta igång! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0