Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ibland går det för fort.


Inlägget skrevs : 2011-09-28
Klockan : 21:11:29
Godkväll på er! Sorry för min dåliga uppdatering just nu, men dagarna bara springer förbi! Det känns som att det går i 180 hela tiden och att jag inte hinner nånting. Jag är redan skoltrött, bra? Nej inte speciellt. Det känns som att jag pluggar hela tiden fast jag egentligen inte har så jättemycket. Det är dock rätt så mycket läxor, men knappt inga prov. Har haft ett prov sen vi började och har ett nästa vecka. Det kommer väl mer och mer, men det är ändå inte så mycket. Men känner fortfarande att jag inte orkar.. Ingen rolig känsla. Hoppas jag tar mig upp ur detta konstiga tänket snart. I vilket fall så har jag inte gjort så mycket i eftermiddag. Spelat gitarr och sjungit, pluggat och tagit det lugnt. Skönt att ha en kväll då det inte är nån träning faktiskt. Man får bara vara för sig själv, vilket man behöver vara. Egentligen så har jag inte så mycket att säga, utan jag tänkte bara vara snäll och uppdatera lite. Imorgon har vi orientering i skolan (träning till prov som är i vår), och vi börjar 9 så jag behöver inte gå upp förens runt halv åtta. Väldigt skönt! Nu kilar jag härifrån. Ha de bra puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: ems

ska du göra i helgen då? :D

2011-09-29 @ 14:35:38
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0