Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

It is what it is


Inlägget skrevs : 2011-09-19
Klockan : 16:29:31

Hej på er!
Har varit fruktansvärt trött denhär måndagen. Sov väl inte jättebra inatt, så det är väl därför. På idrotten idag så hade vi löpning uppe i spåren, och jag fick ont i mina förbannade vader ännu en gång. Jag blir så arg!! Jag ska åka in till nåt löplabb i Örebro och kolla upp om jag behöver något ilägg (eller vad det heter) i mina skor. Om jag inte behöver det så ska jag iväg till sjukhus/vårdcentral så får dom kolla upp om det är nåt fel på mina vader. Visst att man kan få ont i dom när man springer, träningsvärk eller nåt sånt. Men jag har haft ont sen ett år tillbaka ungefär, och det är inte kul. Så något måste det ju vara. Vill få det klart vad det är också, så jag hoppas att jag kommer iväg i veckan. Vi får hålla tummarna att det inte är någon fara!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och känner mig allmänt avslappnad. Tänkte ta upp gitarren i knät och lira lite. Drar iväg på träning om en timme lite drygt. Fysträning, så vi får se hur det går för mig och mina vader. Men jag gör så gott jag kan! Puss.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :D

2011-09-19 @ 16:38:11
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

skit bra låt :D

2011-09-29 @ 14:34:25
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0