Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Långa dagar och slit, men i slutändan är det värt de


Inlägget skrevs : 2011-09-08
Klockan : 16:32:56
Halloj! Ännu en jobbig torsdag har man tagit sig igenom. Långa lektioner och mycket plugg. Svenska provet gick bra, tror jag! Hehe nejdå, det gick bra. :) Kom hem för en stund sen, så har hunnit med att äta mellis och tittat en kortis på tv. Var inga bra program så jag valde att istället slå på datorn och sätta på lite musik och chilla här ett tag. Ska snart och handla med mamma inför imorgon då tjejerna kommer hit. Ska ha en liten födelsedagsfest för mig i efterskott kan man väl säga. Det blir trevligt! Sen efter det blir det innebandyträning! Får se när/om jag kan skriva mer ikväll, för när jag har tränat så ska jag baka och sen plugga. Men vi får se.. Kram!


Tyckte att min mellis var väldigt bra och god idag, så jag var bara tvungen att ta kort på den! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0