Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Låt oss le för stunden


Inlägget skrevs : 2011-09-20
Klockan : 22:11:55
Hej! Hade fullt upp med plugg och annat under eftermiddagen så jag hann bara att sitta vid datorn endast 30 minuter, och jag hann då inte med att blogga. Sorry me! Men hoppas det är lugnt. Nu har jag i alla fall tid innan jag ska krypa till sängs. Kom hem från kvällens innebandyträning vid halv nio. Helt okej träning för min del! Har pluggat lite, tittat på tv och ätit nu. Som sagt så ska jag snart göra mig iordning och hoppa i säng. Blir väl att spela lite Wordfeud innan jag ska sova (ni vet vad det är va?). ;) Har inte blivit beroende eller nåt, men det är kul haha! Så vi hörs imorgon då det är onsdag. Kram och godnatt på er! Slänger in dagens outfit också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0