Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lördag


Inlägget skrevs : 2011-09-25
Klockan : 00:22:40
Dagen har bara sprungit iväg har det känts som. Tog bussen med Linn in till Örebro vid kvart i elva. Letade oss till Karolinska skolan där vi skulle sitta och lyssna på information om STS Språkresor. Det var väldigt intressant! Och jag tror att vi båda känner att vi är mer säkra nu och har fått svar på en del frågor som vi har haft. Det lutar väl åt att vi väljer att åka med STS (annars finns det ju EF också). Och vi kanske tillochmed har valt vilken kurstyp vi vill åka.. Vi ska i alla fall till Malta, det vet vi. Nu är det bara att spara ihop pengar, sen far vi nästa sommar! Om vi kommer iväg, som jag tror och hoppas, så blir det grymt! I alla fall, det var slut vid kvart i två drygt så vi tog oss till bussen på direkten då. Chillade när jag kom hem, sen drog jag vidare hem till Emilia. Vi föreberede oss lite inför imorgon.. Vi ska nämligen döma en match (träningsmatch)! Även fast det inte är serie/poolspel, så är det ändå seriöst och man vill ju göra så bra som möjligt ifrån sig. Men vi båda är säkra på att det kommer gå finfint, så vi har inget att oroa oss för. :) Det blir skoj! Sen tog vi oss ner till stan och mötte upp Linn, Emma och Julia. Vi hade en kul, men ändå rätt så tråkig kväll. Haha, hur kan det hänga ihop? Nejmen kul att vara tillsammans, men kanske inte så kul det vi gjorde och så.. Gick runt med andra ord. Men alltid något!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska slå på nånting på datorn tänkte jag. Vi hörs kanske innan jag åker iväg och dömer vid elva, annars blir det imorgon kväll för sen efter så ska jag hem till Lisa på kalas. Så vi får se. Men sov så gott! Kramis!


Majsan och jag

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

2011-09-25 @ 10:32:39
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: MAJZAN

Memen vilka små puddingar!:')

2011-09-26 @ 19:31:58
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0