Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

LoVe


Inlägget skrevs : 2011-09-12
Klockan : 19:47:24
Hej! Ny dag, ny måndag. Dagen har varit bra i skolan. Var väldigt trött imorse, så det gjorde att jag var väldigt tyst och lite nedstämd. Men så blir det ju när man är trött. Kom i varje fall igång sen, hehe. Idrotten var riktigt rolig idag! Vi körde softboll (doppboll?) och rugby. Tjejlag och kill-lag, vilket nog var bra för annars hade killarna tacklat sönder oss haha. Men vi körde på riktigt bra! Synd bara att jag fick tillbaka mitt onda i min vänsterfot efter igår så jag kunde inte springa. Annars hade jag kört jävligt hårt! Hähä, nej men skitkul var det faktiskt.

Under eftermiddagen så har jag legat i soffan ungefär hela tiden. Jag somnade vid fyra och vaknade vid fem. Riktigt jäkla skönt var det! Stack till mamma då och hämtade cykeln, sen ner till fysträningen. Vi var rätt få, men vi kämpade på skitbra och det var jätteroligt! Så man känner sig bra i kroppen nu efteråt kan man ju säga. Nu har jag stekt pannkakor till imorgon och ska diska nu. Hör av mig om en stund igen!


Kommentarer
Postat av: ' CAROLINE

Svar; Tack goding! Du är bäst <3

2011-09-12 @ 19:55:29
URL: http://ensomcaroline.com
Postat av: FlizanLizan

sv: helt okej din då? :P

2011-09-12 @ 20:13:38
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: sabina

Svar; haha eller?! Alla vet ju att du är så mycket sötare än mig! hihih

2011-09-12 @ 20:50:20
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0