Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skojig dag


Inlägget skrevs : 2011-09-05
Klockan : 20:53:03
Hej på er! Nästan direkt efter skolan så kom Emma till mig. Så det är därför jag inte har bloggat något. Vi skulle egentligen ha åkt iväg och kollat på fotboll, men så blev det inte för vädret var inte på våran sida. Så det blev istället att stanna hemma och baka kladdkaka, snacka, lyssna på musik och sjunga med! Väldigt roligt har vi haft! Fler såna stunder tycker jag, Emmsan. Nu sitter jag här i min sköna fotölj och bara slappar. Idol är ju nu också, så det sitter jag och tittar/lyssnar på. Mamma ska förhöra mig lite på svenskan snart, så måste dra mig från denna kära manick alldeles strax! Jag hoppas att ni har haft en bra start på veckan, och sover så gott när ni lägger er.
Vi hörs imorgon, kramis!


Klassfotot för iår. Grymt foto om ni frågar mig! Snyggt som sataaaan. 9c föralltid!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det okej att "sno" bilden? :)

Riktigt snygga blev vi ju. Man kan ju verkligen säga att vi bjuder på oss själva ;)

2011-09-05 @ 21:30:53
URL: http://onllyemma.devote.se
Postat av: johanna

bra!:)

tackotackotack:D

2011-09-05 @ 21:33:41
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0