Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Söndag den 18 september 2011


Inlägget skrevs : 2011-09-18
Klockan : 12:34:26
God förmiddag! Steg upp ur sängen för två timmar sen. Har ätit frukost, tittat på tv, dammsugit, strykit och sen gjort mig iordning. Om ungefär 20 min åker jag iväg till Linn där jag ska spendera dagen tillsammans med henne och Lotta! Det blir nog trevligt som alltid. Ikväll åker jag till mamma, så vi hörs när jag har kommit hem dit. Ha en bra söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0