Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

This afternoon


Inlägget skrevs : 2011-09-01
Klockan : 17:24:57
Låååång dag! Torsdagar är inte roliga.. Väldigt sega. Efter lunch så vill man bara hem. Men jaja, så är det!
Slutade i vilket fall vid halv fyra. Gick med Linn till bibblan då och jag lånade en engelsk bok. Har tänkt att jag ska börja läsa lite engelska böcker nu, då jag satsar (vill ha) ett MVG i engelska helst till hösten. Så då kanske det kan vara bra att börja läsa lite på engelska tänkte jag! Nu sitter jag i varje fall här hemma och inte gör speciellt mycket. Har pluggat lite SO, ska be pappa förhöra mig på de sen. Har ett läxförhör om Första Världskriget imorgon. Tänkte ta upp gitarren i knät och lira lite nu, så vi hörs väl sen!



Tänkte att jag för engångsskull kunde visa vad jag har haft på mig idag. Outfiten ser ni på första bilden och min facelook på den andra. Enkelt, men snyggt och väldigt skönt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: emma -

- Okej, men vad bra! Du får säga till sen vilken det är man ska anmäla sig till :)<3

2011-09-01 @ 18:57:32
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Ja okej, ja men det får vi hoppas! :)

Här är det bra, och bloggpausen har varit skön.. Väl behövd! Pussar.

2011-09-01 @ 20:40:48
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Javisst, verkligen! Jo tack, dagen var bra.. Din? :) Puss!

2011-09-01 @ 20:45:45
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0