Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Distriktslagsträningsmatch


Inlägget skrevs : 2011-09-11
Klockan : 20:30:49
Godkväll på er!
Grym dag har jag haft! Kom iväg vid 7 imorse. Hämtade upp Cilla och Felix, sen åkte vi till Björkvik. Mitt ute i ingenstans låg det verkligen, lite sjukt faktiskt. Det var en träbyggnad med skog runt omkring ungefär, haha. Aja, i alla fall så var det en fin hall inuti! Jag spelade första matchen som var vid halv tolv. Den gick väl inte som vi hade förväntat oss kanske.. Förlorade med rätt många mål, 10-2. Men vi spelade på bra tyckte jag. Det tyckte nog dom andra med. Men dom var helt enkelt bättre än oss och mer samspelta. Det fick vi ta. Det var ändå en träningsmatch, och vi tränade upp oss! I andra matchen vi spelade (fast då spelade inte jag), så blev det 3-3. I den matchen var det verkligen ett sjukt bra spel. Jättekul att se! Så jag har haft en nervös, spännande men väldigt rolig dag! :) Hoppas eran dag också har varit bra!


Kommentarer
Postat av: ems

min helg har varit kanon den med :D

2011-09-11 @ 21:13:12
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: ems

det viktigaste öär att det känns bra, inte resultatet :D

2011-09-11 @ 21:22:42
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: ems

absolut :D

2011-09-11 @ 21:34:09
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0