Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Wonderful


Inlägget skrevs : 2011-09-06
Klockan : 21:46:42
Gud vad underbart det var att få hålla i en klubba igen. Att få skjuta, passa, springa med klubba och boll, spela match, snacka innebandytaktik. Jag bara älskar det! Det kanske inte var min bästa träning, men det var ju den första och jag är ju inte helt bra än. Så hade väl inte förväntat mig jättemycket utav mig, men jag tyckte ändå att det gick bra! Ja nog snackat om de nu hih. Nu gör jag inte så mycket, sitter och kollar på Sverige - San Marino. Inte så vidare bra match.. Har inte sett hela för den delen heller så, men ändå. Hoppas väl på en vinst för Sverige-gubbarna i vilket fall! Men nu ska mamma förhöra mig på några läxor, så kan inte skriva så mycket mer. Vi får höras igen imorgon!

Kommentarer
Postat av: johanna

ingen orsak!:D

2011-09-06 @ 22:20:48
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: johanna

fatt de finns idioter som inte förtjänar att gå på denna jord, typ ;)

okej skönt att höra!:D

2011-09-08 @ 19:34:09
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0